AQUA Carpatica deschide piaţa românească de apă minerală carbogazoasă la doză. Primele produse au ajuns în retail. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă de acest tip
♦ Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere. Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului AQUA Carpatica, a lansat pe piaţa...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul Smithfield, care are în spate acţionari chinezi, se numără printre jucătorii interesaţi de preluarea Transavia
- Producătorul de şerveţele umede de bebeluşi Europack din Constanţa, afaceri de 75 milioane de lei în 2022
- Restaurantul Caru’ cu Bere a avut vânzări de peste 10 mil. euro în 2022
- Germania: cea mai slabă recoltă de sparanghel din aproape un deceniu în 2022
- Lidl şi Spar reduc semnificativ preţurile în Ungaria