Antreprenori locali
Antreprenorul Leonard Răduţ vrea să dezvolte brandul de cosmetice VivaNatura în hipermarketuri şi în zona de comerţ online
Brandul Viva Natura, pus pe piaţă de antreprenorul Leonard Răduţ, sub care produce cosmetice naturale într-o fabrică în Bucureşti, a mai adăugat o gamă nouă de produse anul trecut...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antreprenorii Revoluţiei: una din cinci firme înfiinţate în ultimii cinci ani are în spate un acţionar născut după 1990
- Iulian Stoicescu, director general Ecosmart Union: Dacă vrem să avem o strategie pentru un brand de ţară trebuie să avem grijă de mediul înconjurător şi să renunţăm la ambalajele de plastic
- Ana Maria Gardiner, managing partner Lighthouse: Un brand de ţară ne-ar putea ajuta să atragem în continuare investiţii străine
- Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J. Walter Thompson România: Ideal ar fi ca România să aibă o strategie de brand de ţară foarte amplă. Fiecare sector ar trebui să se gândească cum ar putea să aducă beneficii României
- Silviu Manole, administrator Wega Invest (Apă Minerală Vâlcele): Pentru a dezvolta un brand de ţară avem nevoie de strategie, politici publice, promovare, inovare, cercetare şi inteligenţă