Antreprenori locali. Annabella, cel mai puternic jucător român din comerţul alimentar, a ajuns la un pas de 100 de magazine şi la afaceri de aproape 400 de milioane de lei
♦ „Am deschis două magazine în acest an, dar vrem să accelerăm şi până la final de 2022 să ajungem la 10-15 inaugurări.“ ♦ „Pentru anul acesta, ne propunem să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 35. METRO România
- Exclusiv ZF Corporate 34. Grupul Catena-Fildas
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro
- Un brand românesc de modă apare în mai multe episoade din serialul Emily in Paris, una dintre cele mai vizionate producţii Netflix. Cum a ajuns aici?
- Producătorul Toortitzi ridică miza pe exporturi: planurile noastre strategice sunt ambiţioase