Antreprenori locali. Annabella, cel mai puternic jucător român din comerţul alimentar, a ajuns la un pas de 100 de magazine şi la afaceri de aproape 400 de milioane de lei
♦ „Am deschis două magazine în acest an, dar vrem să accelerăm şi până la final de 2022 să ajungem la 10-15 inaugurări.“ ♦ „Pentru anul acesta, ne propunem să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul român La Cocoş apasă pedala de acceleraţie: Deschide pe 30 octombrie magazinul din Craiova, iar în noiembrie inaugurează prima unitate din Arad. Compania va închide anul cu şapte spaţii versus trei la început de 2025
- Piaţa ciocolatei din România este estimată la peste 300 de milioane de euro în 2025. Ponderea ciocolatei premium este 20% din valoarea totală a pieţei
- EXCLUSIV ZF. Cumpără Ahold Delhaize, proprietarul Profi şi Mega Image, operaţiunile Carrefour în România? Claude Sarrailh, CEO al Ahold Delhaize pentru Europa şi Indonezia: „Nu comentăm informaţiile legate de M&A. Ce pot spune e că...”
- Ce spune grupul Carrefour despre informaţiile apărute în presa din Franţa despre un exit din România? “Grupul a desfăşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale”. Ce a decis?
- Artmark: Valoarea totală a obiectelor vândute în cadrul licitaţiilor de toamnă din România, Bulgaria şi Croaţia s-a apropiat de 2 mil. euro, în creştere cu 16% faţă de sezonul din vară. În România, vânzările au depăşit 1,1 mil. euro