ANALIZĂ ZF. Vânzările de bunuri de larg consum/FMCG au crescut în primele şase luni din 2021 cu 7,9%. Bucureştiul trage consumul în jos, pe când provincia compensează
♦ Spre comparaţie, în primele şase luni din 2020, primul an de pandemie, vânzările de alimente, produse de îngrijire personală şi a locuinţei creşteau cu 16% faţă de aceeaşi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Artmark: Valoarea totală a obiectelor vândute în cadrul licitaţiilor de toamnă din România, Bulgaria şi Croaţia s-a apropiat de 2 mil. euro, în creştere cu 16% faţă de sezonul din vară. În România, vânzările au depăşit 1,1 mil. euro
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Superbet Betting şi Gaming. Jocuri de noroc
- Presa franceză confirmă ceea ce ZF a anunţat din iulie: Retailerul francez Carrefour vrea să iasă din România şi a mandatat BNP Paribas pentru a testa interesul potenţialilor cumpărători
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Sphera Francise Group. Restaurante
- Românii devin mai prudenţi de Black Friday: 4 din 10 îşi taie bugetul chiar la jumătate, iar 2 din 10 renunţă complet la cumpărături