Analiză ZF. Tabloul retailului românesc la jumătatea lui 2025. Comercianţii români pierd teren, dar la fel păţesc şi supermarketurile şi hipermarketurile internaţionale. Câştigătorul detaşat - magazinul de discount
♦ Dintre cele opt categorii de magazine analizate de compania de cercetare de piaţă YouGov, doar două sunt pe plus ca şi cotă de piaţă - discounterii şi online-ul, însă acesta...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cei mai mari zece jucători din piaţa lactatelor au făcut 6,3 mld. lei în 2024, plus 9%. Grupul francez Lactalis „înghite“ o treime din bani, în timp ce doar două firme româneşti mai sunt în top.
- Tabloul retailului românesc în S1/2025: discounterii mănâncă din cota de piaţăa hipermarketurilor şi supermarketurilor, iar online-ul ia de la proximitatea modernă
- „Avem apă sub picioare şi murim de sete“: zeci de ani de nepăsare şi de lipsă de planificare şi acum secetele prelungite aruncă Bulgaria într-o criză a apei fără precedent
- Încep să se vadă primele efecte ale tranzacţiei Ahold Delhaize - Profi: magazinele Profi au acum la raft mărci private ale gigantului belgiano-olandez
- ZF Live. Doi antreprenori veniţi de la Cluj au pornit Communities Coffee Hub la Bucureşti, o cafenea de specialitate care găzduieşte comunităţi de mici antreprenori şi diverse ateliere. „Următorul pas ar fi să deschidem o prăjitorie proprie“