Analiză ZF. Tabloul retailului românesc la jumătatea lui 2025. Comercianţii români pierd teren, dar la fel păţesc şi supermarketurile şi hipermarketurile internaţionale. Câştigătorul detaşat - magazinul de discount

♦  Dintre cele opt categorii de magazine analizate de compania de cercetare de piaţă YouGov, doar două sunt pe plus ca şi cotă de piaţă - discounterii şi online-ul, însă acesta...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.