Analiză ZF. Suntem prea săraci să mâncăm ieftin: Mărcile private, care au ajuns să controleze jumătate din vânzările din comerţul alimentar din Occident, bat pasul pe loc în România şi Europa de Est

♦ „Mărcile private au câştigat cotă de piaţă peste tot prin lume, mai puţin în Europa de Est“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă NielsenIQ. Românii cheltuie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.