Analiză ZF. Românii consumă 2,4 miliarde de litri de apă îmbuteliată anual, iar apa plată reprezintă 70% din vânzări. Brandul românesc Borsec, lider de piaţă, cu o cotă de trei ori mai mare decât a Dorna, brand deţinut de gigantul Coca-Cola
Fiecare român cumpără circa 125 de litri de apă îmbuteliată într-un an, iar apa plată este preferată, cu 70% din vânzări, într-o piaţă estimată la 2,4 miliarde de litri pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top evenimente în industria alimentară în 2024: ce a adus nou anul acesta într-o piaţă de 15 miliarde de euro? ZF începe astăzi o retrospectivă a anului 2024 pe mai multe pieţe importante
- Producătorul de porţelan IPEC Alba Iulia, controlat de familia Covaciu, finalizează anul 2024 cu afaceri de 27,6 mil. euro
- Jetta, un producător de hârtie igienică şi prosoape de bucătărie din Galaţi, va achiziţiona noi utilaje cu 1,9 mil. lei, bani din Tranziţie Justă: „Vrem să diversificăm producţia“. Compania vinde produsele în judeţele Galaţi, Tulcea, Constanţa, Vrancea şi
- ZF Agropower. Mesajul fermierilor ecologici: costurile mari de producţie ne scot din piaţă! Polonezul, turcul sau grecul este sprijinit de stat, s-au găsit soluţii să-l facă competitiv
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Reţeaua Stay Fit Gym continuă extinderea accelerată şi ţinteşte 70 de săli de fitness în 2025, după ce a ajuns la aproape 50 de unităţi prin investiţii de 25 mil. euro în ultimii doi ani. Compania ţinteş