ANALIZĂ ZF
Analiză ZF - România preţurilor mici. Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 miliarde de euro în mai puţin de un deceniu. În aceeaşi perioadă, comerţul alimentar în ansamblul său a avansat cu 20-30%
♦ În România lanţurile de discount au deschis circa 50 de unităţi anul trecut, iar planurile pentru 2020 vizează o expansiune în acelaşi ritm ♦ Pe această piaţă sunt activi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mircea Moga, CEO al Mega Image: Orice provocare va apărea, îi vom face faţă. Compania a raportat anul trecut afaceri de 10,6 mld. lei, plus 7%
- Grupul Carmistin devine cel mai mare jucător din producţia de furaje din România după preluarea Provimi de la americanii de la Cargill
- Grafic: Topul celor mai mari companii din industria vinului
- Retailul alimentar ar putea da o nouă tranzacţie majoră pe piaţa din România: Carrefour tatonează exitul din regiune, inclusiv din România. Oficialii companiei: Grupul a iniţiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activităţi
- Bursă. Viitorul începe astăzi. Acţiunile Sphera Franchise Group, estimate anul viitor la 40,6 lei de către BRK Financial Group, în creştere cu 6% faţă de preţul actual