ANALIZĂ ZF. Retailul alimentar la raport: În primele şase luni din 2021 lanţurile internaţionale au deschis 170 de magazine din cele circa 400 planificate. Unele reţele accelerează însă dezvoltarea în S2
♦ Universul de comerţ modern a depăşit pragul de 3.600 de magazine în România, e vorba de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de tip cash&carry, discount şi proximitate ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mircea Moga, CEO al Mega Image: Orice provocare va apărea, îi vom face faţă. Compania a raportat anul trecut afaceri de 10,6 mld. lei, plus 7%
- Grupul Carmistin devine cel mai mare jucător din producţia de furaje din România după preluarea Provimi de la americanii de la Cargill
- Grafic: Topul celor mai mari companii din industria vinului
- Retailul alimentar ar putea da o nouă tranzacţie majoră pe piaţa din România: Carrefour tatonează exitul din regiune, inclusiv din România. Oficialii companiei: Grupul a iniţiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activităţi
- Bursă. Viitorul începe astăzi. Acţiunile Sphera Franchise Group, estimate anul viitor la 40,6 lei de către BRK Financial Group, în creştere cu 6% faţă de preţul actual