Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
♦ În România sunt certificate „gluten free“ circa 160 de produse, conform ultimelor date, însă cei care au intoleranţă la gluten sau pur şi simplu îşi doresc alimente...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Philip Morris International a investit peste 43 mld. euro, în ultimii cinci ani, la nivelul Uniunii Europene, dintre care aproape 20 mld. euro au fost direcţionate către lanţul de aprovizionare
- Elena Birtoc, vicepreşedinte APMR la deschiderea evenimentului BIFE-SIM: noi, producătorii de mobilă, trebuie să ne orientăm spre design, să nu vindem doar marfă. Însă, industria are nevoie de susţinere din partea Guvernului
- Eurostat: România rămâne şi în august statul membru UE cu cea mai mare rată a inflaţiei anuale, de 8,5%, urmată la distanţă de Estonia, cu 6,2%
- Bursa. Alexandru Filip, CEO Purcari, a vândut 50.800 de acţiuni ale companiei la 21 de lei pentru circa 1 mil. lei
- Jabbar Kanani, preşedinte Agricover: Agricultura are nevoie de finanţare prin fonduri de investiţii şi piaţa de capital pentru a susţine dezvoltarea pe termen lung şi inovaţia