Analiză ZF. Piaţa se concentrează în mâinile unui număr tot mai mic de jucători. Un magazin alimentar din România vinde de 500.000 de euro pe an şi măsoară în medie 100 mp. Şi vânzările şi suprafaţa cresc, semn că s-au închis afacerile locale mici
♦ „În toată regiunea piaţa se concentrează în mâinile unui număr tot mai mic de jucători, numărul total de magazine scade. De aceea, suprafaţa de vânzare medie şi veniturile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP, prezent şi în România, ia un împrumut de 250 milioane euro de la BEI pentru a instala panouri solare pe acoperişurile depozitelor sale şi pentru noi staţii de încărcare a vehiculelor electrice
- Tranzacţie: Producătorul de vinuri Cramele Recaş intră în actionariatul Tenuta Odobeşti, alături de omul de afaceri italian Fabrizio Mosconi
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Sectorul confecţiilor din Bangladesh, zguduit de măsuri de înăbuşire a protestelor studenţilor
- Germanii contestă încercarea Turciei de a obţine statut protejat pentru doner kebab