Analiză ZF. Piaţa se concentrează în mâinile unui număr tot mai mic de jucători. Un magazin alimentar din România vinde de 500.000 de euro pe an şi măsoară în medie 100 mp. Şi vânzările şi suprafaţa cresc, semn că s-au închis afacerile locale mici

♦ „În toată regiunea piaţa se concentrează în mâinile unui număr tot mai mic de jucători, numărul total de magazine scade. De aceea, suprafaţa de vânzare medie şi veniturile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.