Analiză ZF. Marketplace-ul sau mallul virtual a devenit cel mai mare pariul al retailerilor locali în online: oferă acces la multe produse şi furnizori la care clienţii nu ar ajunge altfel
♦ Retailerul online eMAG a fost primul nume mare din România care a pariat pe dezvoltarea unui astfel de concept, care a ajuns astăzi la peste 42.000 de selleri activi cu 11 milioane de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cu cât au crescut încasările din TVA după majorarea de la 19% la 21%? Cât a contat scăderea consumului în august?
- Antreprenori locali. Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va deschide la începutul anului viitor o nouă fabrică, o investiţie de 10 mil. euro, după ce exporturile au ajuns la 35% din business
- Germania: un excedent record de cartofi reduce preţurile pentru consumatori, dar pune presiune pe fermieri
- Afacerile producătorului de textile Tanex, deţinut de antreprenorul Adrian Băjenaru, au scăzut cu 13,6% în 2024, ajungând la 67 mil. lei
- Finlandezii de la Hesburger au deschis cel de-al 14-lea restaurant din România în Shopping City Galaţi, investiţie de 350.000 de euro