Analiză ZF. Marea păcăleală în vremuri cu inflaţie galopantă? Companiile menţin preţurile sau le cresc uşor, dar reduc ambalajele: lumea se uită la preţ chiar şi când cumpără 50 g de salam, de aceea a apărut tendinţa de a ambala o cantitate mai mică
♦ Preţul a redevenit cel mai important argument în procesul de cumpărare în contextul în care alimentele şi celelalte produse de bază s-au scumpit cu până la 30-50% în doar un an...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum merge piaţa de bucătării de design la comandă, cum merg francizele pe acest segment? Urmăriţi ZF Live vineri, 22 septembrie 2023, ora 12.30 cu Cristian Ţepelea, antreprenor KUXA Studio / Ixinia România
- Care este profilul managerilor români care urmează cursurile Executive MBA Bucharest? Cum sunt managerii români faţă de cei din alte ţări? Urmăriţi ZF Live vineri, 22 septembrie 2023, ora 12.00 cu Phillip C. Nell, directorul academic al programului Execut
- Grafic: Radiografia industriei de biciclete în cifre
- Grafic: Top 10 ţări după producţia de biciclete în 2022
- Grafic: Cum a ajuns România unul dintre marii producători de biciclete din Europa?