Analiză ZF. Marea păcăleală în vremuri cu inflaţie galopantă? Companiile menţin preţurile sau le cresc uşor, dar reduc ambalajele: lumea se uită la preţ chiar şi când cumpără 50 g de salam, de aceea a apărut tendinţa de a ambala o cantitate mai mică
♦ Preţul a redevenit cel mai important argument în procesul de cumpărare în contextul în care alimentele şi celelalte produse de bază s-au scumpit cu până la 30-50% în doar un an...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hochland începe în 2025 cea mai mare investiţie din ultimii 15 ani în fabrica de brânză topită de la Sighişoara
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Alexu Toader, Viscri 32: Când am făcut restaurantul, nimeni nu se aştepta să reziste. Astăzi îl ţinem deschis nouă luni din an şi suntem cel mai mare angajator din sat
- ZF Agropower. Balogh Marton, administrator al platformei Nod Verde: Ca România să fie o putere în industria alimentară europeană trebuie integraţi şi cei 800.000 de fermieri mici. E bine că alocăm bani pentru fermele mari, dar trebuie să avem nişte preocu
- Producătorul de carne de pasăre Safir din Vaslui investeşte 32 mil. euro într-o fabrică de făinuri proteice care va deveni operaţională din ianuarie 2026. Proiectul a fost dezvoltat în trei ani
- Ariston şi Boge vor deschide fabrici în Serbia până la finalul anului