Analiză ZF. Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz
♦ În cazul Kaufland, toată energia consumată în magazine provine din surse regenerabile ♦ Penny Market a investit peste 1 mil. euro în domeniu, dotând 33 de magazine cu panouri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia indicatorilor financiari ai Crist-Tim
- Grafic: Evoluţia elementelor pasive ale Cris-Tim Holdi
- Grafic: Rezumatul ofertei de listare a Cris-Tim
- Grafic: Evoluţia importurilor de carne de porc în România după apariţia virusului pestei porcine africane (mil. euro)
- INTERVIU ZF. Claude Sarrailh, CEO al Ahold Delhaize pentru Europa şi Indonezia, un business de peste 35 de miliarde de euro: Ţintim peste 100 de magazine noi anual sub brandurile Profi şi Mega Image. E o dovadă de încredere în economia locală şi totodată