ANALIZĂ ZF. De ce se înghesuie marile lanţuri internaţionale de fast-food să vină în România? Românii mănâncă burgeri de „doar“ 444 mil. dolari pe an, o sumă de cinci ori mai mică decât cea cheltuită de polonezi. Consumul per capita e de trei ori mai mic decât în Ungaria
♦ Brandurile mari de fast-food se înghesuie să vină în România, o piaţă care creşte precum Făt-Frumos ♦ Recent, lanţul american Wendy’s şi-a anunţat venirea în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Germania lansează un fond pentru materii prime pentru întărirea lanţurilor de aprovizionare
- Slovacia: propunerea ministrului de finanţe de majorare a TVA-ului la cărţi primeşte critici din toate părţile
- Conferinţa ZF Piaţa de capital 2024. Bursa trebuie să devină un subiect în dialogul zilnic al oamenilor, să se discute în baruri şi restaurante despre companii şi despre investiţii
- Producătorii de mobilă: Trebuie aprobat şi respectat noul Cod silvic. Avem nevoie de materie primă de calitate
- Aplicaţia zilei: ABOUT YOU Outlet