ANALIZĂ ZF. Impactul certificatului verde asupra industriei ospitalităţii: Vânzările au scăzut cu 40%, iar 2021 este al doilea an dificil pentru HoReCa. „Tot ce am câştigat pe vară, am pierdut odată cu introducerea noilor restricţii“
♦ În această toamnă, odată cu creşterea numărului de cazuri de COVID-19, s-a redus programul de funcţionare al restaurantelor, cafenelelor şi barurilor şi s-a decis ca accesul în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pagina verde. Antreprenori locali. Cum s-a „ancorat“ un producător de confecţii metalice în creşterea industriei de reciclare: Megatitan Beclean produce şi 1.000 de containere pentru deşeuri pe lună. „Doar companiile care se adaptează rapid pot rămâne com
- Fabrica de componente auto Oechsler din Lipova, judeţul Arad, a trecut pe pierdere în 2024, la afaceri de 128,4 mil. lei
- Răzvan Nica, CEO & cofounder, BuildGreen & CarbonTool: Prin raportare pe ESG companiile ar trebui să se poată compara cu concurenţii, dar acum acest lucru nu se întâmplă pentru că sunt prea mulţi indicatori
- Carrefour este interesat să se extindă în Serbia
- China reuşeşte să-şi creeze propria ordine comercială globală