Analiză ZF. Cât valorează comerţul modern local: Cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România sunt evaluate la 60 mld. lei, dublu faţă de 2017. În ultimii şase ani, şi universul de magazine s-a dublat. În această sumă sunt incluse valorile Kaufland, Lidl, Carrefour (la nivel de grup), Auchan, Profi, Mega Image, Penny, Selgros şi Metro
♦ Cora nu este cuprinsă în date în niciunul dintre anii analizaţi de ZF pentru că nu s-a regăsit niciodată între cele mai valoroase 100 de companii din economie ♦ În 2023,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul belgian de spaţii logistice WDP, prezent şi în România, ia un împrumut de 250 milioane euro de la BEI pentru a instala panouri solare pe acoperişurile depozitelor sale şi pentru noi staţii de încărcare a vehiculelor electrice
- Tranzacţie: Producătorul de vinuri Cramele Recaş intră în actionariatul Tenuta Odobeşti, alături de omul de afaceri italian Fabrizio Mosconi
- Schimbări în Consiliul de administraţie al eMAG: britanicul Fahd Beg este înlocuit de Alexandra Bran - director financiar pe segmentul B2C în cadrul grupului Prosus. Ea a mai fost în trecut în CA-ul eMAG
- Sectorul confecţiilor din Bangladesh, zguduit de măsuri de înăbuşire a protestelor studenţilor
- Germanii contestă încercarea Turciei de a obţine statut protejat pentru doner kebab