Analiză ZF. Antreprenori care au mers „contra curentului“ şi au deschis pieţe noi cu producţie în România: „Trebuie să o luăm aşa, cu paşi mărunţi, să îmbunătăţim câte un pas“. La un deficit de 6,3 mld. euro în comerţul cu produse alimentare, orice investiţie care aduce producţie în România este un semnal pozitiv
♦ Brânzeturi maturate, creme din fistic sau alune, cartofi congelaţi, porumb dulce, cidru sunt câteva dintre segmentele de piaţă unde există deja producţie locală, care se luptă cu...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF – AmCham. Alex Filip, director general adjunct, Purcari: Ambiţia este un factor diferenţiator pentru mediul de business din România
- Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Românii caută mărci locale, dar avem nevoie de etichete clare: ce anume este produs românesc?
- Cine este noul acţionar al La Fântâna? Una dintre cele mai bogate familii din Suedia a plătit circa 150 milioane de euro pentru businessul românesc
- Analiză Care sunt businessurile locale care prind avânt în comerţul alimentar şi cine sunt pionierii acestui sector?
- Grafic: Care sunt industriile care atrag cele mai mari ISD-uri