ANALIZĂ ZF. Cum a ajuns România la un deficit comercial pe alimente şi animale vii de 5 mld. euro, plus 50% în doar un an? Comerţul s-a dezvoltat cu investiţii străine directe de 1,3 mld. euro doar în 2024, pe când industria alimentară a bătut pasul pe loc. ISD-urile majore din producţia de mâncare abia apar o dată la zece ani
♦ Deficitul de alimente şi animale vii a crescut de cinci ori în 10 ani. Cum? S-au pompat 21,5 mld. euro în dezvoltarea comerţului, pe când în industria alimentară ISD-urile au rămas...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cafeaua 5 to go face pasul spre benzinării prin intermediul unui parteneriat cu cel mai mare petrolist idependent, OSCAR Downstream
- Antreprenorul Florin Mitocaru din Suceava, la un pas de afaceri de 10 mil. euro în 2024 cu producătorul de suplimente alimentare Alevia
- Profitul net al producătorului de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant a crescut cu 14,7% în 2024, la afaceri de 81,4 mil. lei
- Grafic: Top 15 categorii de alimente unde mărcile proprii ale retailerilor fac jocurile
- Un business de 45 mil. lei construit pe muştar. Sitemani din Sibiu, producătorul Mustardino, a ajuns în mai puţin de trei decenii la 50 de sortimente, vânzările la nivel naţional şi în Germania şi Spania