Analiză ZF. 2017, cel mai bun an pentru comerţul modern: Retailerii scot din buzunare 350 mil. euro pentru peste 300 de magazine noi
Profi va rămâne „campionul“ expansiunii cu 200 de unităţi noi, potrivit planurilor anunţate deja, în timp ce la polul opus sunt trei companii din retail care nu au anunţat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larga consum. Tutun. Investiţii care schimbă aerul pieţei
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi spirtoase. Bătălia brandurilor
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Băuturi nonalcoolice. Profituri mai mari
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Vinuri. Valuri blânde de creştere
- Dan Şucu, Confederaţia Patronală Concordia: Cuvântul de ordine trebuie să fie eficientizarea activităţii sectorului public, nu taxarea suplimentară a contribuabililor şi a sectorului privat