Analiză. Piaţa de retail alimentar în 2022, o radiografie în profunzime: Românii au cheltuit 21,6 mld. euro în offline şi 442 mil. euro în online. Vânzările din mediul virtual cresc de două ori mai repede decât cele din magazinele fizice
♦ Piaţa totală de retail alimentar din România, ce depăşeşte uşor 22 miliarde de euro, este de peste trei ori mai mică decât cea din Polonia, cea mai dezvoltată economie din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia pieţei sălilor de fitness în perioada 2019-2024
- Analiza de luni. Canalul Siret-Bărăgan prinde contur la aproape 50 de ani după ce a fost conceput. În T3/2025 încep lucrările pentru prima etapă de 23 km
- „Importăm şi prune, şi magiun“. Îngheţul târziu i-a lăsat pe fermieri cu o recoltă de prune cu cel puţin 20% mai mică în 2025 şi Republica Moldova câştigă piaţă în România
- Analiză Analiza de luni. Canalul Siret-Bărăgan prinde contur la aproape 50 de ani după ce a fost conceput: în T3/2025 încep lucrările pentru prima etapă de 23 km. Sunt alocaţi 1 mld. lei de la buget şi după ce va fi gata tronsonul se vor iriga 120.000 ha din 600.
- Afaceri de la zero. Cristian Dragu şi-a dorit să pună în valoare meşteşugul local şi moştenirea primită de la bunici şi a lansat Distil Art, o distilerie artizanală în Ţinutul Buzăului