Analiză. Piaţa de retail alimentar în 2022, o radiografie în profunzime: Românii au cheltuit 21,6 mld. euro în offline şi 442 mil. euro în online. Vânzările din mediul virtual cresc de două ori mai repede decât cele din magazinele fizice
♦ Piaţa totală de retail alimentar din România, ce depăşeşte uşor 22 miliarde de euro, este de peste trei ori mai mică decât cea din Polonia, cea mai dezvoltată economie din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Ropharma. Comerţ cu medicamente
- Cum a ajuns un antreprenor din Constanţa să producă legume pe 400 ha şi să le vândă apoi către marile lanţuri, către HoReCa şi procesatori?
- Un antreprenor din Constanţa cultivă 400 de hectare de legume pe care le vinde către marile lanţuri, HoReCa şi procesatori. Acum, vrea să investească în procesare proprie. „Am investit în irigaţii, în logistică, în dezvoltare. Fiecare investiţie a atras o
- PepsiCo a investit 8,5 mil. dolari într-o linie nouă de îmbuteliere a băuturilor în doze în fabrica din Dragomireşti-Deal, unde are o capacitate de producţie anuală de 500 mil. litri, din care 20% merg la export
- Temu din China înregistrează mai mult de o dublare a profiturilor sale din UE, la aproape 120 milioane dolari, deşi are doar opt angajaţi