Alin Şerban, CEO al Tazz by eMAG: 2021 a fost unul foarte bun pentru noi, am crescut de şase ori faţă de 2020. Pentru 2022 vrem să trecem de la nivel mare la foarte mare şi să dublăm businessul
♦ Compania HCL Online Advertising S.R.L. care operează businessul Tazz by eMAG, a avut în 2020 afaceri de 14,3 mil. lei, în urcare cu 872% faţă de anul anterior ♦ În martie 2020...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O nouă tranzacţie între fonduri de investiţii pe piaţa medicală. Britanicii de la Fremman Capital cumpără clinicile Amethyst de la americanii de la Rohatyn
- Dan Corbuţ, fondatorul Agroind Cauaceu şi fermier care lucrează 3.500 ha teren: Suntem mai ieftini decât Occidentul pentru că avem şi suprafaţă agricolă mai mare. Totuşi, valoarea terenului agricol creşte
- Procesatorul de peşte Alfredo Seafood investeşte 5-10 mil. euro la Marea Neagră pentru a-şi asigura o parte din materia primă. Compania a încheiat anul 2024 cu venituri de 133 mil. lei, plus 15%
- Cooperativa Samus Lact, care produce 40.000 de litri de lapte zilnic, va deschide până la finalul anului o fabrică proprie unde va produce brandul Naturlact
- GEN Z SONDAJE. Tu cum îţi cumperi cel mai nou model de telefon sau geanta aceea la care visezi din copilărie? Cei mai mulţi tineri preferă să strângă bani pentru lucrurile mai scumpe