Alexandra Rîştariu, Mondelez: Consumatorii sunt mai pretenţioşi în alegerea gustărilor
Piaţa gustărilor este în creştere şi în schimbare, pentru că românii sunt foarte preocupaţi de produsele pe care le consumă, făcând mai mult decât oricând alegeri conştiente,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Jean Valvis, fondator, Aqua Carpatica: „Ne vom extinde mai mult pe HoReCa. Vom consolida noi produse. Pregătim şi un nou brand, Aqua Carpatica Flavours, apă cu arome de fructe“
- Grupul american de modă PVH, proprietarul brandurilor Calvin Klein şi Tommy Hilfiger, lucrează cu cinci fabrici din România
- Interpork Plus, parte a grupului Carmistin, ar putea investi 500 mil. lei în producţie, iar 40% e ajutor de stat. Miza grupului: să ajungă în top 3 jucători din piaţa agroalimentară până în 2024
- Un buzunar plin cu „secară“. Agricultura este evaluată la aproape 50 mld. lei în 2021, un an cu producţie şi preţuri record. Veniturile fermierilor sunt cu 35% mai mari decât acum 5 ani, iar numărul de firme este similar
- ANALIZĂ ZF. România e doar piaţă de desfacere, nu şi de producţie. Retailerii alimentari investesc 1 mld. euro pe an pentru consumul românilor, dar multinaţionalele din bunuri de larg consum nu investesc nici 70 mil. euro anual pentru producţie