Agroserv Măriuţa, care deţine Lăptăria cu Caimac, intră în linie dreaptă cu o nouă secţie de producţie de brânzeturi. Compania anunţă profit de aproape 600.000 de lei în S1, faţă de pierderi de 6,1 milioane de lei în anul 2020
Agroserv Măriuţa, compania care deţine brandul Lăptăria cu Caimac, a raportat în primul semestru o cifră de afaceri de 25,6 milioane de lei, o creştere de 25%, şi un profit net de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihai Panfil, fondator, Origo: Nu am vrut să am un lanţ de cafenele, ci parteneriate prin prăjitoria noastră. Livrăm cafea în peste 150 de localuri
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- Analiză Analiză ZF. Cum se vede inflaţia în sectorul brânzeturilor: în retail, consumul a scăzut anul trecut cu 6% faţă de 2021, în timp ce valoric piaţa a crescut cu 23%
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export