Agrosen din Târgu-Mureş, activ în comerţul cu seminţe de peste 20 de ani, a ajuns la zece magazine proprii şi acoperă direct 18 judeţe din ţară: „Avem exclusivitate pentru sămânţa de cartof în România, un avantaj competitiv”

♦  În primii ani de activitate, compania cumpăra materia primă în principal de la firme româneşti, însă atunci erau şi mai mulţi producători de sămânţă sau...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.