Agroland vrea să ajungă la primul miliard de lei până în 2030 prin integrarea verticală de la sămânţă la produs finit
♦ Grupul din Timiş se vede un jucător regional, care tinde spre Europa de Vest, prin achiziţii.
De la retailer cu produse pentru grădinărit şi mici fermieri, grupul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia businessului La Cocoş de la înfiinţare până astăzi
- Karan Khurana, CEO al METRO România: Trebuie susţinute investiţiile şi dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare. Astăzi vin din import produse care ar putea fi realizate aici
- Agroland vrea să ajungă la primul miliard de lei până în 2030 şi apoi să se extindă în Europa de Vest, fie prin deschideri directe de magazine, fie prin achiziţii
- Laurenţiu Gioroc, managerul responsabil de supply chain la Napolact, recrutat de principalul concurent din piaţă, Lactalis
- Karan Khurana, CEO al METRO România: Este nevoie de un plan coerent de susţinere a producţiei locale, care să includă stimulente pentru investiţii şi dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare. Astăzi vin din import produse care ar putea fi realizate