Afacerile Profi au sărit de 7 mld. lei în 2019 după o creştere de 23%. "Targetul nostru e să fim numărul unu în piaţă. Va fi o luptă încrâncenată, iar noi pentru prima poziţie ne vom bate cu Lidl."
♦ Retailerul are peste 1.200 de magazine pe format mic – proximitate şi supermarket –, fiind cel mai extins jucător local ♦ Compania continuă expansiunea cu cel puţin 260 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce planuri are grupul Cris-Tim, o poveste începută în urmă cu 33 de ani, cu doar 700 de dolari şi un magazine de 12 mp în Bucureşti? Radu Timiş Sr. şi Radu Timiş Jr. povestesc despre investiţii, achiziţii şi dezvoltare. „Ne ţinem de vis – un business pent
- Bursă. Listarea Cris-Tim la Bursa de Valori, asaltată de investitorii de retail: ordine de 3 mld. lei, adică 600 mil. euro, în zilele cu discount. Subscriere record de 4.147%. Până acum. Se menţine apetitul şi după listare?
- Vinurile româneşti, între adaosurile foarte mari din HoReCa şi importurile din retail
- Teodor Ichim, fondatorul Unigrains: Am construit spaţii de depozitare, am tehnologizat parcul de utilaje şi tot ce altceva am putut, am făcut pe fonduri europene
- Comerţul, sănătatea şi construcţiile au apăsat cel mai tare pedala de acceleraţie în recrutare în ultimul an