Afacerile germanilor de la dm drogerie markt au crescut cu peste 50% în 2023, ajungând la 1,244 miliarde de lei
Retailerul dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor, a raportat pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,244 mld. lei (251,7 mil. euro), în creştere cu 50,1% faţă de anul anterior,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul român Annabella a început să îşi pună sigla pe magazinele Profi preluate. Retailerul reintră astfel pe piaţa din Bucureşti. FOTO
- Ioana Pantelimon, Froopt: Consumul de produse bio din România este la 2-3 euro de persoană, în timp ce în Germania, Franţa sau Elveţia ajunge şi la 100 de euro pe an
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Ar putea cafeaua să mai sufere noi scumpiri? „Nu mai e loc de scumpiri. Dacă vor mai exista creşteri, omul va consuma mai puţin şi nimeni nu îşi doreşte asta“
- Valentin Şoneriu, administratorul Carmolimp: Avem, probabil, cel mai mare abator de oaie din ţară, cu o capacitate de 10.000-14.000 de animale pe săptămână. Acum câţiva ani, livram foarte mult în Iran, iar în prezent suntem orientaţi către Europa
- România, ţara producătoare de vin ieftin. Cum ieşim din această paradigmă? „Vinurile noastre, în termeni de calitate, intră în competiţie cu vinurile străine“