Afaceri de la zero. Cum prinde viaţă o idee. Anda Constantin ţinteşte segmentul corporate pentru dezvoltarea brandului său de bijuterii Brăţara Succesului. „Vând bijuterii ca şi cum aş vrea să le cumpăr eu“

♦  Brăţara Succesului apărea pe piaţă în 2012 la iniţiativa Andei Constantin  ♦  Accentul în perioada următoare va fi pe colaborarea cu firmele pentru comenzi mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.