Afaceri de la zero. Ioana Mihai a creat brandul de colivă Mori şi vrea să schimbe eticheta negativă pusă acestui desert. „Îmi plăcea foarte mult coliva şi mi se părea nedrept că trebuie să aştept o înmormântare sau un parastas să pot să mă bucur de dulcele meu preferat.”
Cu experienţă din publicitate, domeniul în care a lucrat, cu o piaţă încă liberă şi mai ales cu ambiţia de a schimba o percepţie, Ioana Mihai a pornit pe drumul antreprenoriatului în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marian Pavel, country manager Rezolv Energy : Orice piaţă de energie liberă obligă jucătorii industriali să îşi securizeze un preţ pe termen lung. Cred că vom vedea şi consumatorii industriali locali să meargă spre zona de PPA, pe măsură ce cerinţele de
- INS confirmă creşterea economică din T3/2025 de 1,6% an/an şi de 0,8% în primele 9 luni. Pe categorii, construcţiile, agricultura şi comunicaţiile au avut contribuţii pozitive. Industria şi activităţile profesionale, de servicii administrative şi de supor
- 10 antreprenori locali se mobilizează pentru a investi în producţia de alimente în condiţiile în care capitalul străin nu pune bani în acest sector
- Importurile de ouă ale Poloniei s-au dublat anul acesta, consecinţă a eforturilor producătorilor de a rămâne pe pieţele externe
- Ministrul agriculturii din Polonia: Avem nevoie de un lanţ de magazine, nu trebuie să fie neapărat Carrefour. Scopul e să creştem influenţa pe piaţă