Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Renata Dălălău şi Daniel Chindea din Piatra-Neamţ au dus produsele UDBI, un brand pornit acum patru ani, sub care creează obiecte din lemn, în diferite colţuri ale lumii. „Am ajuns în America, China, Coreea de Sud, Australia, Tanzania şi Republica Dominicană“

♦ Proiectul celor doi antreprenori a pornit cu doar 3.000 de euro acum patru ani, însă pe parcurs au fost făcute investiţii suplimentare, care însumează azi peste 15.000 de euro, care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.