Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Renata Dălălău şi Daniel Chindea din Piatra-Neamţ au dus produsele UDBI, un brand pornit acum patru ani, sub care creează obiecte din lemn, în diferite colţuri ale lumii. „Am ajuns în America, China, Coreea de Sud, Australia, Tanzania şi Republica Dominicană“
♦ Proiectul celor doi antreprenori a pornit cu doar 3.000 de euro acum patru ani, însă pe parcurs au fost făcute investiţii suplimentare, care însumează azi peste 15.000 de euro, care...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România contrastelor: Bucureştiul a depăşit puterea de cumpărare din Varşovia şi Praga, dar peste trei sferturi din judeţele ţării abia ajung la jumătatea mediei europene
- Pleacă Carrefour din România? Presa franceză scrie că grupul a angajat BNP Paribas să testeze interesul pieţei. Carrefour spune că businessul local creşte şi investiţiile pe 2025 rămân în picioare. Ce urmează din 2026? Nu e clar
- Transmeteorit, companie care produce legume în Tulcea sub brandul Generaţii, investeşte 10 mil. euro într-un depozit cu 65% cofinanţare europeană
- ZF ESG 2025. De la cost la investiţie strategică. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările
- Bursă. Cris-Tim importă carne de porc de circa 100 mil. euro anual. Radu Timiş jr., CEO: Sunt bani care ar putea rămâne în economia românească şi ar putea multiplica aici, atât forţa de muncă, cât şi tehnologia, taxe şi impozite