Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Familia Mărăşoiu, care produce distilate artizanale româneşti sub brandul Pater, a ajuns cu produsele sale în 140 de locaţii din România şi va deschide o nouă distilerie în satul Glimbocelu din Argeş, desenată de la început pentru a fi vizitată
♦ În 2017, atunci când a apărut brandul Pater, al familiei Mărăşoiu, în portofoliu erau doar trei produse - ţuica de prună, rachiul de pere şi de struguri. ♦ În prezent,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Liderii dau tonul exporturilor
- Irina Pencea, general manager eMAG România: Ne uităm la 350 de indicatori de performanţă operaţionali în fiecare zi, suntem în priza business-ului în permanenţă
- Lanţul de restaurante Trattoria il Calcio a fost preluat de către grupul Nuba, activ tot în piaţa HoReCa. Cumpărătorul a plătit peste 1,5 mil. euro pentru cinci localuri
- Cine s-a avântat în lupta cu giganţii?
- Deficitul comercial s-a redus în primele patru luni din 2023 cu 11,8%, la 8,8 miliarde euro, după ce exporturile s-au majorat cu 7,4%, iar importurile cu 2,4%. În aprilie, importurile s-au redus cu 4,5%, iar importurile au crescut cu 4,9%