Afaceri de la zero. Andrei Miklosi a pus eticheta LaNăsal pe un portofoliu de sucuri, uleiuri, siropuri pe bază de cătină şi a ajuns la afaceri de 180.000 de lei: Planul este să am 100 de parteneri revânzători

Andrei Miklosi: Înainte de pandemie, până în 15% din vânzări veneau de la export. Produceam majoritar în private label. Acum avem în derulare doar un contract pentru Belgia. Avem în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.