Afaceri de la Zero. Anamaria Chiorean a creat în pandemie brandul de bijuterii din aur ThoSay, sub care a lansat trei colecţii şi pe care se pregăteşte să îl ducă la New York, Paris şi Milano în magazine de profil
♦ Bijuteriile sunt produse într-o fabrică de lângă Bucureşti, iar cele trei colecţii realizate până în acest moment sunt The Dream, Nature şi T by ThoSay ♦ Preţurile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Bunuri de larg consum. Condimente. Mai condimentat
- Mobexpert a deschis un magazin de 10.000 mp după o investiţie de 10 mil. euro în zona Pallady din Bucureşti. „Noi, românii, putem să facem lucrurile cel puţin la fel de bine cum pot şi retailerii internaţionali.“
- Transylvania Invest, trader de cereale cu capital românesc, a intrat în concordat preventiv. „Avem un plan de restructurare şi suntem optimişti în evoluţia societăţii noastre.“
- Cum vrea un mic producător de dulceţuri să se dezvolte în lipsa deschiderii marilor magazine locale: Poate reuşim pe piaţa din Asia
- Recolta de grâu a Ungariei ar putea ajunge la 4,5 milioane de tone în 2025, cu mult peste consumul intern