Afaceri de la zero. Trei antreprenori „desenează“ şi produc tapet într-un atelier din Bucureşti şi vor să ajungă la designeri şi arhitecţi din străinătate
O mare pondere din business – circa 70% – o reprezintă comenzile personalizate, în vreme ce restul vine din comenzile pe baza modelelor deja existente.
Oana şi Dragoş Vlădilă,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum au arătat formulele de lucru în companiile din România în 2025: companiile au făcut hibridul normă, au crescut prezenţa fizică la serviciu, iar spaţiile de birouri şi-au schimbat rolul
- Anul nou va aduce salarii mai mari pentru angajaţii celui mai mare retailer de alimente din Polonia, Biedronka
- Victor Armăşelu, Samsung Electronics România: Am înregistrat o creştere de 25% a vânzărilor de maşini de spălat rufe, frigidere şi aspiratoare în prima jumătate din 2025. Românii sunt dispuşi să investească în produse mai bune, care încorporează cele mai
- Andrei Ursulescu, Scandia Food: România are nevoie de repere stabile, de măsuri concrete de relansare şi de o infrastructură modernă care să susţină producţia locală
- 25 de evenimente pentru 2025: creşterea TVA şi a datoriei, fabrici noi, intrarea în Schengen, autostrada spre Moldova, o tranzacţie de 1 mld. euro, firmele româneşti cumpără în străinătate şi artificii pe bursă