Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Andreea Cojoc şi Angela Cazan au dus brandul de haine pentru copii Mon Petit Jo la 1 milion de lei afaceri şi au deschis un magazin în mall

♦ În 2019 a apărut brandul de haine pentru copii Mon Petit Jo, din nevoia fondatoarelor de a găsi produse cu un design mai simplu ♦ Circa 20.000 de euro a fost investiţia iniţială...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.