Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Andreea Cojoc şi Angela Cazan au dus brandul de haine pentru copii Mon Petit Jo la 1 milion de lei afaceri şi au deschis un magazin în mall
♦ În 2019 a apărut brandul de haine pentru copii Mon Petit Jo, din nevoia fondatoarelor de a găsi produse cu un design mai simplu ♦ Circa 20.000 de euro a fost investiţia iniţială...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dumitru Blaga, preşedinte al APMR: Producţia de mobilă suferă foarte mult şi nu a fost băgată în seamă în ultima perioadă. „Dacă nu vom pune accent pe producătorii români, va creşte în continuare deficitul comercial.“
- Antreprenori locali. Producătorul de carne de pui şi ouă Rosavis din Vaslui, deţinut de soţii Mihăilă, va face o fabrică de nutreţuri cu aproape 11 mil. euro, iar 6,5 mil. euro vin dintr-un ajutor de stat
- Raport: bunurile chinezeşti sunt redirecţionate masiv către Germania în urma tarifelor americane
- Germania vrea să reducă TVA pentru restaurante de la 19% la 7%
- Impactul direct al tarifelor americane asupra exporturilor Bulgariei ar putea totaliza 468 milioane de euro