Afaceri de la zero. Au început cu producţia de sucuri marcă proprie pentru marile magazine, iar acum dezvoltă propriul brand - Dr. Fresh. „Anul acesta chiar previzionăm o creştere de 70% a cifrei de afaceri.“

Brandul de sucuri Dr. Fresh a luat naştere în urmă cu circa trei ani, atunci când familia Csizek a decis să producă şi sucuri sub brandul propriu, nu doar mărci private pentru marile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.