Afaceri de la zero. Arhitectul Cătălin Minea împreună cu doi prieteni au investit peste 100.000 de euro în Amistad, un brand de bere artizanală cu 15 etichete produse până acum
„În cinci ani, dacă totul va fi bine sper să ne mărim capacitatea de producţie, să avem o distribuţie naţională, să intrăm în supermarketuri cu două - trei sortimente de bere.“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul lactatelor Monor a avut afaceri mai mari cu 19% în 2023 şi a ajuns la 250 mil. lei
- Consumul îşi revine şi promite să sprijine PIB-ul, cum a făcut-o de atâtea ori
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a Premier Restaurants România
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Andrei Pădurean, acţionar la Uniconf: Produsele sub mărcile private ale retailerilor au un nivel de preţ cu circa 30% mai mic, iar calitatea este comparabilă cu cea a produselor naţionale. Asta explică de ce tendinţa consum
- Consumul îşi revine şi a ajuns în T1/2024 la nivelul din T1/2018