Afaceri de la zero. Arhitectul Cătălin Minea împreună cu doi prieteni au investit peste 100.000 de euro în Amistad, un brand de bere artizanală cu 15 etichete produse până acum
„În cinci ani, dacă totul va fi bine sper să ne mărim capacitatea de producţie, să avem o distribuţie naţională, să intrăm în supermarketuri cu două - trei sortimente de bere.“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Puratos, producător de ingrediente pentru cofetărie, vrea să-şi dubleze businessul până în 2030, la 100 mil. euro
- Bursă. DN AGRAR accelerează demersurile pentru listarea pe Piaţa Principală a BVB în S1/2027
- Perspectivele industriei textile a Turciei se întunecă
- Dan Ostahie, fondatorul Altex, despre 2026: Mediul de afaceri românesc va resimţi impactul atât al factorilor interni, cât şi al celor externi
- Alka, Croco şi Gusto, singurele branduri româneşti în top exportatori de biscuiţi şi produse de patiserie