Afaceri de la zero. Arhitectul Cătălin Minea împreună cu doi prieteni au investit peste 100.000 de euro în Amistad, un brand de bere artizanală cu 15 etichete produse până acum

„În cinci ani, dacă totul va fi bine sper să ne mărim capacitatea de producţie, să avem o distribuţie naţională, să intrăm în supermarketuri cu două - trei sortimente de bere.“...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.