Aeroportul Budapesta creşte şi prosperă mulţumită comenzilor record ale est-europenilor pe AliExpress, Temu şi Shein. Polonia, cu comerţul în plină expansiune internaţională, vrea să oprească avântul chinezilor, pe care Comisia Europeană se pregăteşte să-i suprataxeze. Urmează scumpiri
Cainiao, compania de transport aerian a Alibaba, care deţine AliExpress, a lansat primul zbor din China spre Budapesta în 2021. De atunci, aeroportul internaţional Liszt Ferenc de lângă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di
- Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă
- Alex Constantinescu, Discovery and Innovation Director eMAG: De la lansarea funcţiei de căutare cu imagini, undeva la 500.000 de căutării au fost pe bază de fotografie. Circa 20% din comenzile generate pe eMAG au avut loc după ce consumatorii au găsit pro
- Pepco România l-a recrutat director de operaţiuni pe Raul Ciungu Iordate, ex -director proiecte speciale la Profi
- Irina Pencea, GM eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În toate cele trei ţări am avut creşteri de 2 cifre, diferenţa e că în România a crescut cel mai mult, iar consumatorii de aici au cheltuit mai mult pe produse pe care şi le-au dorit şi nu sunt neapărat