Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei
Adrian Cocan, manager Laptaria cu caimac: Mergem în continuare cu planurile de dezvoltare. Anul acesta avem bugetate investiţii de 5 mil.euro intr-o fabrică de producţie şi un depozit de frig
Adrian Cocan, managerul fabricii Lăptăria cu Caimac, brand de lactate lansat în 2018 de compania Agroserv Măriuţa, una dintre cele mai mari ferme de vaci de lapte de pe plan local, spune că...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj Raiffeisen Bank: Interesul românilor pentru Black Friday rămâne ridicat şi în 2025. Aproximativ 28% dintre participanţii la sondaj spun că au bugete de 500-1.000 lei
- Consiliul Concurenţei cere grupului Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, angajamente pentru a-i permite să cumpere reţeaua locală La Cocoş. „Dorim să se păstreze modelul de business al La Cocoş, bazat pe marje reduse şi preţuri mici pentru consumatori”
- Alexandrion Group investeşte 2 milioane de euro în noi linii de îmbuteliere din România. Capacitatea de producţie a crescut cu până la 40%
- NEPI Rockcastle, grup cu un portofoliu de peste 8 mld.euro, prezent şi în România, îl numeşte pe Marek Noetzel în funcţia de CEO, începând cu 1 aprilie 2026
- eJobs: Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday şi pentru sărbători. Numărul total de joburi din piaţă a crescut cu 11% în ultima lună. Cele mai mari creşteri au fost în call-centere, în industria alimentară şi în servicii