Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Planurile de business, noi ni le-am făcut pornind de la o criză economică în semestrul doi. Inflaţia, creşterea exponenţială a dobânzilor şi atenţia mai mare a consumatorilor la modul în care îşi cheltuie banii pot duce la o criză economică
Preţurile din magazinele Metro Cash&Carry au crescut cu circa 15% într-un an, în linie cu datele anunţate de INS privind inflaţia, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România....Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţie surpriză. Producătorul de chifle Lantmännen Unibake vrea să investească 100 mil. euro într-o nouă fabrică
- România e al 13-lea cel mai mare producător de vin din lume, dar totuşi importurile sunt triple faţă de exporturi. „Să fii locul 13 în lume ca producţie, dar să ajungi pe poziţia 35 ca exportator înseamnă că ai o problemă.“
- Ungaria: inflaţia la poarta fermei a accelerat la 48% în iunie
- Companiile europene nu vor să renunţe la China
- Producătorul de componente electronice Plexus caută peste 70 de oameni pentru fabrica din Oradea. Compania a avut în 2021 un număr mediu de 1.700 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 845 milioane de lei