Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine
Creşterea comerţului de proximitate, dar şi dezvoltarea platformelor de tip marketplace, adoptarea rapidă şi în număr tot mai mare a energiei verzi şi accelerarea digitalizării sunt...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Unilever a investit 40-50 mil. euro la Ploieşti. La capacitate maximă, va fi cea mai mare fabrică de condimente din Europa
- „Conceptul de agrovoltaic este viitorul, pentru că aduce valoare adăugată unui teren agricol, adică îi dăm o dublă folosinţă: producţia agricolă şi producţia de energie“
- Cum ajunge laptele de la 2 lei la fermier până şi la 12 lei pe raftul supermarketurilor? Preţurile s-au dublat în circa doi-trei ani
- Afaceri de la Zero. Alexandra Bucălae creează lumânări parfumate sub brandul June Candles într-un atelier din Bucureşti de unde pleacă produsele în ţară şi peste graniţe
- ZF Agropower. Care este potenţialul de investiţii al României în proiectele verzi din agricultură?