Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine

Creşterea comerţului de proximitate, dar şi dezvoltarea platformelor de tip marketplace, adoptarea rapidă şi în număr tot mai mare a energiei verzi şi accelerarea digitalizării sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.