Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine
Creşterea comerţului de proximitate, dar şi dezvoltarea platformelor de tip marketplace, adoptarea rapidă şi în număr tot mai mare a energiei verzi şi accelerarea digitalizării sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Gabriela Vila, CEO, ADAMA, unul dintre cei mai mari distribuitori de inputuri agricole: Un cuvânt de pe buzele tuturor este prudenţa. Vedem o creştere a pieţei, dar care o să vină din volume de produse şi mai puţin din valoare
- Analiză From zero to hero
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- Exclusiv ZF Corporate Tradiţia e ADN-ul poporului