Cât câştigă influencerii din România? ZF Live. Diana Coman, Profa de Social Media: Un influencer cu peste 500.000 de urmăritori, care e şi ambasador de brand, poate câştiga până la un milion de euro dintr-o campanie pe un an, iar influencerii cu comunităţi mai mici, între 10.000 şi 30.000 de urmăritori, pot ajunge la 10.000-15.000 de euro pe lună
♦ TikTok este astăzi cea mai populară platformă, cu peste zece milioane de utilizatori în România ♦ Pe locul al doilea se află Facebook, cu nouă milioane de utilizatori, apoi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF MBA Insider. Financial Times. Topul celor mai bune programe de MBA în 2025 Wharton şi Columbia, liderii globali ai programelor MBA în 2025. Europa domină restul clasamentului
- Supliment ZF MBA Insider. Ce cer companiile de la un MBA: rezultate măsurabile şi lideri care livrează impact imediat. Accentul pică pe modele financiare aplicate, utilizarea AI în procesele de business şi lideri pregătiţi pentru transformare şi reorganiz
- Supliment ZF MBA Insider. Ce rămâne după un MBA: gândire strategică, încredere în capacitatea de a lua decizii de business bune şi o reţea care deschide uşi
- Supliment ZF MBA Insider. O piaţă de programe MBA în transformare: un an de extindere internaţională, cohorte mature şi peste 7.000 de absolvenţi
- Supliment ZF MBA Insider. MBA-ul în 2025: flexibilitate, AI, comunităţi puternice şi programe cu relevanţă imediată. Cum se transformă educaţia pentru executivi în România