Fermierii olandezi vând doar prin cooperative şi mănâncă cartofi şi ceapă mai ieftin decât românii. „Noi producem scump şi recoltăm cu o armată de zilieri, iar cheltuielile ajung la 40% din preţul final.“
Fermierii olandezi îşi vând producţia prin cooperative uriaşe, iar consumatorii plătesc mai puţin pe legume decât românii, spune un producător local de pepeni tocmai întors din ţara...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Purcari şi-a majorat veniturile cu 15% în primele 9 luni/2025, la 300 mil. lei. Profitul s-a diminuat cu 17% an/an
- O veste extraordinară. Ce indică datele semnal de la INS despre dinamica economiei în T3: România a avut o creştere economică de 1,6% an/an. În primele 9 luni, creşterea a fost de 0,8% an/an
- Exclusiv ZF Corporate Iulian Stanciu, preşedinte executiv eMAG, vicepreşedintele Confederaţiei Patronale Concordia: Pentru a pune la treabă inteligenţa pe care România o are, avem nevoie de investiţii în cercetare şi educaţie
- Reducerea deficitului comercial agroalimentar, ajuns la 3,3 mld. euro, e o cursă lungă, de 10-15 ani
- Turcii de la Tosmur Grup vor finaliza la sfârşit de an a doua fabrică din Medgidia, o investiţie de 86 de milioane de euro