Grafic: Cum au crescut importurile României din 2007 până în 2024
Mai multe grafice şi tabele din domeniul macroeconomie
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a ajuns România să aibă unu din trei oameni obez: fast-foodul mănâncă o treime din piaţa de restaurante şi tot creşte
- PNRR - cronologia unui eşec: România pierde 7 mld. euro din fondurile europene promise, după cinci ani de reforme amânate şi pomeni electorale
- De la faliment la vânzări de miliarde: aşa se dezvoltă legendarul brand maghiar de băuturi Szobi
- Grupul olandez Versuni, care are în portofoliu brandurile de electrocasnice mici Philips şi Saeco, şi-a bugetat vânzări în creştere cu 10% în România în 2025. „Piaţa electrocasnicelor mici din România îşi va continua creşterea accelerată“.
- Analiză Analiză ZF. Cum a ajuns piaţa restaurantelor să fie dominată de conceptele fast-food. Zece branduri internaţionale mari, plus alte câteva zeci autohtone domină industria, adunând mai bine de 700 de restaurante şi afaceri de peste 1 mld. euro