Grafic: Cum au evoluat preţurile din marile reţele de magazine după majorarea TVA de la 1 august?
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 5 august 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Băuturile energizante au revenit pe creştere în S1 şi au ţinut volumele îmbuteliatorului Coca-Cola din România pe linia de plutire
- Cat valorează brandul Profi? Grupul Ahold Delhaize spune că din 1,3 mld. euro cât a plătit pentru Profi, 240 mil. euro reprezintă doar valoarea brandului
- Global Vision intră pe piaţa de retail cu un proiect de peste 10 mil. euro în Oradea, având Auchan ATAC Hiper Discount ca chiriaş principal
- Afacerile din comerţul cu amănuntul au crescut în primele 6 luni din 2025 cu 2,6% an/an, după ce vânzările de produse nealimentare s-au majorat cu 5,9, iar cele de combustibil cu 2,2%. Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 1,2%
- Consumatorii americani redevin cumpătaţi