ZF Retail Summit 2025. Georgian Bâlă, Julius Meinl România: Cea mai mare provocare pentru noi este adaptarea noastră la schimbările din piaţă, la schimbarea preferinţelor consumatorului final
Industria cafelei trece printr-o transformare, iar adaptarea rapidă la noile preferinţe ale consumatorilor devine o provocare-cheie pentru brandurile de pe această piaţă, susţine ....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Via Transilvanica, drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Radu Moldovan, un tânăr întors din străinătate care a recondiţionat o casă din satul Şapartoc pentru drumeţii de pe Via Transilvanica: „Între fi
- Cluj-Napoca, singura piaţă imobiliară majoră în creştere: plus 14% în 2025, în contrast cu declinul din Bucureşti şi alte mari oraşe
- Producătorul elveţian de echipamente încorporabile pentru bucătărie Franke speră ca businessul din România să revină pe plus după trei ani de declin
- Mirela Cojocaru, directorul general al hotelului Cişmigiu din Capitală: Veniturile sunt mai mari cu 7% în S1. Străinii care vin în city break stau două zile
- Genesis Property investeşte peste 50 mil. euro în proiectul de birouri Yunity