Mario Creţu, Director Corporate Affairs şi Mediu Carrefour: E un mit că producătorii locali nu au loc pe rafturile magazinelor. Avem peste de 1.500 de furnizori locali şi vom depăşi borna de 30 cooperative agricole
Retailerul francez Carrefour a dezvoltat o reţea de peste de 1.500 de furnizori locali, din care 600 sunt ultra-locali şi livrează la maxim 50 km, şi va depăşi în curând borna de 30...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Maspex, un grup polonez aflat în top 100 de companii din regiune, vrea să facă a cincea tranzacţie din România: pachetul majoritar al Purcari, un acord de peste 420 mil. lei
- Ar putea deveni cea mai importantă tranzacţie din industria vinului. Polonezii care deţin sucurile Tymbark şi apa Bucovina, vor să facă o nouă achiziţie. Ei vor să intre pe piaţa de vin prin preluarea pachetul majoritar al Purcari, un acord de peste 420 m
- Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Care este povestea familiei din Oradea, care s-a mutat la ţară, a deschis un magazin de inputuri agricole şi a ajuns în 16 ani unul dintre distribuitorii importanţi, cu afaceri de 25
- Care sunt şansele ca firmele antreprenoriale româneşti să pătrundă pe piaţa Statelor Unite? Avem produse şi servicii care pot concura pe cea mai mare piaţă economică din lume, unde toată lumea vrea să intre?
- Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Investim în tot ce ne face brandurile mai puternice şi ne aduce eficienţă în business