ZF Live. Mihail Arghiropol, managing partner, Media One: Urmează o perioadă de incertitudine pentru economie până la rezultatul final al alegerilor prezidenţiale. Românii sunt nemulţumiţi că nu s-a schimbat nimic
♦ „Pe Bursă, totul este roşu. Le Monde a titrat că naţionalistul care a câştigat alegerile este un pericol pentru democraţie şi pentru pro-europenism. Noi vedem lucrurile un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul românesc 5 to go, lansat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, vrea să accelereze extinderea în franciză pe piaţa din Bulgaria, vizând o reţea de 150 de locaţii în 3-4 ani
- Polonezii de la LPP au deschis cel de-al 22-lea magazin Reserved din România, în Bucureşti Mall. LPP a devenit al treilea grup de fashion din România care a atins pragul de 2 mld. lei (415 mil. euro) afaceri, după Inditex şi Pepco
- Mathieu Bauduin, CEO al Leroy Merlin România: Piaţa de bricolaj va ajunge la 8 miliarde de euro în trei ani. Ne aşteptăm să crească şi procentul de vânzări alături de servicii, iar noi pregătim trei noi magazine şi în 2026
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. De la zero la 650 de cafenele 5 to go în zece ani. „Am fost şi pe marginea prăpastiei, dar am ieşit de acolo şi de atunci tot urcăm. Avem astăzi alături de noi 315 francizaţi şi 2.000 de angajaţi“
- Gata de pus pe foc: trei dintre cei mai mari jucători din industria cărnii au „inventat“ branduri pentru grătar