Persoanele înstărite tind să cheltuiască un procent mai mare din venituri pe alimente. În România un sfert din bani merg pe mâncare Mâncarea „costă“ mai mult pentru cei săraci: românii, un popor cu venituri mai reduse, alocă 25% din bani pe alimente, mai mult decât suedezii, danezii sau nemţii
Pe măsură ce veniturile cresc, ponderea cheltuielilor pentru alimente în bugetul total scade, chiar dacă valoarea absolută a acestor cheltuieli poate creşte. În ţările dezvoltate, unde...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al producătorului de mobilă Sortilemn Gherla, controlat de austriacul Michael Brandhuber, a scăzut cu 5,3% în 2024, la afaceri de 149,7 mil. lei
- Ionuţ Ardeleanu, Auchan: Apar tot mai multe investiţii în producţie. România are potenţialul să devină o forţă în industria alimentară
- Antreprenori locali. Producătorul Alka şi Toortitzi şi-a bugetat investiţii de 98 mil. lei în creşterea producţiei
- Seceta din România le-a adus americanilor cea mai slab rod din ultimii 4 ani. ADM România Trading, unul dintre giganţii americani din comerţul cu cereale, a făcut 2,2 mld. lei în 2024, cu 40% mai puţin faţă de 2023. Profitul, tăiat aproape la jumătate
- ZF Agropower. Cum a reuşit un mic producător de fructe de pădure să se dezvolte: Am cumpărat automate, le-am adaptat la cutiile de fructe şi le-am amplasat în parcuri şi malluri